Każdy wartościowy cel ma swoją cenę. VIDEO







Ta przełomowa wypowiedź historyczna (sprzed wojny), którą usłyszałem dopiero w 2017 roku wywarła na mnie duże wrażenie i jak to bywa w życiu o kształcie sinusoidy realizuję wraz ze zdrowiem.

Od prawie zaraz roku także mocno dołączyłem do tej układanki rozwój duchowy. 

To są dla mnie trzy klucze świetnie się uzupełniajce.

Zdjęcia w VIDEO są moje z wyjazdu trenigowego do Szwajcarii, gdzie między innymi byłem na najwyższym punkcie -do tej pory w życiu- ponad 3300 m. n.p.m.

Polecam więc dobrze się wsłuchać. To tylko 33 minuty, które mogą być także dla Ciebie pewnym przełomem. 

To nie jest TANIA motywacja.

Motywacja to działanie i realizowanie wartościowych celów w życiu. 

Niebawem podobne bdb nagranie  o zdrowiu i wartości, która idzie z Polski na świat.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

























Popularne posty z tego bloga

Chlorofil to zielona krew. VIDEO

Strategia 5S. VIDEO